هاست

دانلود رایگان قالب وردپرس Hestia Pro ورژن 2.1.0

دانلود رایگان قالب وردپرس Hestia Pro ورژن 2.1.0

قالب وردپرس Hestia Pro ورژن 2.1.0

قالب وردپرس hestia یک قالب رایگان، تم مدرن وردپرس برای حرفه ای ها است. این برنامه متناسب با کسب و کار خلاق، کسب و کارهای کوچک رستوران ها، برنامه ریزان عروسی، فروشگاه های ورزشی، پزشکی، راه اندازی، شرکت های تجاری، آژانس های آنلاین و شرکت ها، اوراق بهادار، تجارت الکترونیک و فارغ التحصیلان. این یک صفحه یکپارچه چند منظوره، پاورقی صفحه وبلاگ اخبار است.

امکانات کلی این قالب وردپرس:

سازگار با موبایل و تبلت

دارای رنگبندی نامحدود

دارای اسلایدر تمام صفحه

کاملا فارسی و راستچین شده توسط میهن وردپرس

دارای فونت بی یکان فارسی

دارای بسته نصبی آسان برای نصب قالب در ۵ دقیقه

امکانات قالب:

1_صفحه یکپارچه سازی

2_دارای پلاگین فورم ساز که به صورت خودکار روی قالب نصب میشود.

3_دارای یک صفحه چند منظوره است.

4_ مناسب برای سایت های فروشگاهی.
فایل درون ریزی دمو:

با نصب این فایل بر روی قالب می توانید، محتوا و جایگاه ابزارک ها بصورت خودکار را به سایت اضافه کرده. برای اضافه کردن محتوا حتما باید این فایل را بر روی قالب نصب کنید. و ابتدا قالب را دانلود کرده و نصب کنید.

 

نکات نصب

ابتدا قالب را نصب کنید اگر نمی دانید چگونه؟ آموزش نصب قالب در وردپرس را بخوانید. بعد از نصب قالب به قسمت برگه ها بروید و یک برگه جدید با عنوان home یا صفحه اصلی ایجاد کنید و از قسمت ویژگی های برگه قالب برگه را بر روی Fullwidth Template تنظیم کنید و سپس بر روی دکمه انتشار بزنید تا برگه شما ساخته شود. بعد از ایجاد برگه یک برگه دیگر با عنوان blog ایجاد کنید و قالب پیش فرض را برای آن انتخاب کنید و سپس بر روی انتشار کلیک کنید تا ایجاد شود.

بعد از طی کردن مراحل بالا به قسمت، تنظیمات » خواندن بروید و در صفحه باز شده گزینه در برگه نخست نمایش داده شود را بر روی دکمه یک برگه یکتا (پایین برگزینید) تنظیم کنید و سپس برگه نخست را برگه home و برگه نوشته ها را برگه blog که در مرحله قبل ایجاد کردید انتخاب کنید.

 

توضیحات سازنده:

Hestia is a free and premium WordPress multi-purpose theme for business, magazine, and blog websites. Unlike other themes, Hestia offers a free version as well.

Hestia works seamlessly with WooCommerce, so you can use it to create your online store. It also works with all major page builders.

It’s translation ready and SEO friendly. It works with the Live WordPress theme customizer.

برای آشنایی بیشتر لینک دمو را مشاهده نمایید:

https://www.isitwp.com/refer/themeisle-hestia

 

دانلود مستقیم رمز فایل: designfree.ir
دانلود فقط با آی پی ایران امکان پذیر است